svårt att välja....

Idag har jag drabbats lite av beslutsångest här hemma.
I helgen fick jag en en för tidigt födelsedagspresent av min underbara föräldrar, en symaskin.
Har suttit sen dess och försökt mig på att sy en kjol, utan Lisas hjälp. (de börjar likna en kjol nu)
Idag när jag kom hem hade jag fått ett paket fyllt med sockerpasta och utstickare, jag är rätt ivrig för att få testa dem.
Idag började även allsång på skansen och morden i midsommer. I vår familj är de något vi följer och tittar på ihop varje tisdag och varje sommar ihop (dock inte idag då mina föräldrar är på semester)

Min beslutsångest är, vilket av dessa tre ska jag göra?! När man vill Göra ALLT!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0