Umeåresan!

Har världens underbaraste helg med två underbara personer, Helen och Dalia.
I fredags efter jobbet tog jag och Helen taxi till arlanda där vi skulle ta flyget upp till Umeå och Dalia. Vi började fördrinka lite i väntan på planet och lite under flygturen, det blev helt enkelt en liten smålullig flygresa, men det var bara bra då slipper man tänka så mycke att man är ute och flyger. När vi landar och ska hämta Helens baggage som hon checkade in är det försvunnet, dem lovar oss först att de skulle komma med sista flyget, men det kom inte.
Fredagkvällen stannar vi inne, Helen är inte direkt på humör. vi vinar lite, käkar gott, har vattenkrig på rummet och blöter ner Helens enda kläder och hennes madrass...Vi gör lite gympaövningar och brottas som resulterar i för många blåmärken på mig.

Lördag, ringer vi till flygplatsen och hör om väskan, de visar sig att den har kommit helt fel, den befinner sig i östersund och kommer inte till umeå förens på söndag eftermiddag, det var bara att bege sig in till stan och shoppa lite nya partykläder och smink för Helens del. Vi gick också till apoteket och de visade sig att jag har fått svinkoppor, i ansiktet såklart och typ överallt på kroppen, bara köpa salva och börja behandla. Men inget av detta ska stoppa oss för en riktig partydag i Umeå, efter shoppingrundan åker vi hem och börjar göra oss iordning inför kvällen. Vi går sedan ner till någon lokal där alla studenter är, vi har en grymt rolig kväll med mycke dans och mycke goda drinkar, vi somnar väl strax efter kl fyra på morgonen.

Söndagen rörde vi oss inte ur fläcken, första gången var vi halv 2 då vi gick ut i köket för att hämta frukost och andra gången var vi åtta på kvällen då vi gick ner till affären och köpte middag och godis, hela dagen låg vi i sängen och antingen sov, pratade, lyssnade på musik eller bara va. På kvällen så såg vi terror på elm street och efter filmen slocknade vi igen innan de var dags att vakna  och ta sig till flygplatsen för att åka hem mot stockholm igen.

Vi har iallafall haft en underbar helg, med mycke skratt!
tack för i helgen d och h!

Mot Umeå

Imorgon ska jag och Helen göra ett nytt försök att ta oss till umeå och till Dalia!
En partyhelg ska vi ha!

hemma på måndag igen!

Picknick med M

Igår hade jag ett härligt besök hos frisören, klippte av lite hår och la i lite ljusa slingor, blev så nöjd! Tycker att det är så skönt att sitta där och bli ompysslad, de känns liksom lite lyxigt.

På kvällen mötte jag upp M som hade en överaskning till mig. Han kom med blommor, en picknickkorg, med champange, jordgubbar, god mat, vin, chocklad. Det var så mysigt. Vi satte hos vid vattnet och hade de så skönt och satt och prata. Vid nio blev de lite för kallt, det var juh tyvärr inte så varmt igår. Vi åkte hem till mig, kröp upp i soffan och såg filmen i love you, man! en riktigt rolig film
Åh kvällen igår var verkligen så perfekt! Jag ler fortfarande!

Underbar dag!

Hade en riktigt mysig kväll igår, med god mat och vin, film och trevligt sällskap!
Jag kan inte sluta att le!

Hade också en riktigt mysig dag också med världens bästa H.
Vi hade picknick i parken på medis.
Solade och njöt av sommarvärmen, UNDERBART!

HUNKKRYSSNING

Gokväll!
Jag har juh totalt glömt bort att uppdatera om Helens och min underbara kryssning som vi var på FÖRRA torsdagen, vår underbara hunkkryssning!

Vi började efter jobbet med att shoppa lite inför resan, käkade god mat i kista galleria och begav oss sedan hem till mig där vi började fördrinka och packa de sista!
Mamma körde ner oss till båten och medan vi väntade hängde vi i baren och höll nästan på att missa pågången på båten, även om vi var där 40 min innan påstigningen.
Väl på båten lämnade vi av vår packning och drog ner till taxfreen för att handla lite gott och dricka och lite tugg för att sedan återvända till hytten, förfesta mera och göra oss iordning för kvällen.

Efter lite häng i baren, kollat läget, pratat lite med folk var det äntligen dags för HUNKARNA!
Vi satt självklart längst fram och kunde se alla läckra halvnakna killar framför oss, vi höll på att smälla av...HETT!!!!!

Efter den underbara showen gick vi upp och dansade och hade väldigt trevligt tills vi eller kanske jag slocknade kl 4 och Helen bäddade ner mig i sängen!
Morgonen därpå önskade jag att jag inte hade befunnit mig på en båt..mer kanske jag inte behöver säga!
Men roligt hade vi!..som ALLTID!

Försenad inflyttningsfest

Helgen är över, ännu en riktig partyhelg, IGEN!
Igår hade jag en väldigt försenad efterfest.
Bara massa underbara tjejer kom och det vart riktigt trevligt, det var lite kollegor, gamla vänner, nya vänner, folk man träffa för första gången och syrran och kusin såklart.

Efter att vi hade pratat, skrattat ett tag och fått i oss en del beslöt vi oss för att dra vidare.
Taxin kom vid midnatt och vi avslutade kvällen på Garbo (igen för min och Helens) del.
Ruskigt mycke människor där igår, men vi hade väldans roligt!

Ännu en lyckad kväll!

Valborg

Ännu en mycket lyckad fredagkväll med världens bästa Helen, är så jätteglad att jag har den tjejen alltså. Hon är verkligen guld värd! Efter jobbet drog jag hem till henne iallafall, somnade en stund på hennes soffa. Vi käkade lite middag och gjorde oss fina och sen började vi förfesta på hennes ballkong och hörde regnet mot fönstret. Senare kom hennes vän och höll oss lite sällskap innan man körde oss till några andra av Helens kompisar. Där stannade vi bara en liten stund innan taxin kom och hämtade oss och körde oss till garbo!!!! Där vi dansa, dansa, dansa tills dem stängde! Åh det är så roligt!

Lyckad kväll/valborg iallafall!

Nu håller jag på att fixa lite här hemma och slöar lite på soffan innan det är dags att tagga till sig igen, ikväll blir de lite "inflyttningsfest" förfest här hemma hos mig med arbetskollegor och vänner innan vi drar ut i natten igen och dansar!