Lördag

Då var dagen kommen, den dagen då det ar dags för K att flytta hem igen till sig. Imorgon kommer mina föräldrar hem från sin fyra veckors semetser och allt ska återgå till de normala igen. Så idag var vi tvungna att städa, städa, städa läenheten så den skulle se lite fin ut iallafall tills dem kommer hem.
Åh det kommer kännas så tomt nu när inte K bor här längre, jag saknar han redan även om vi träffades imorse och ska snart ses igen, hur kommer de då inte bli när det återgå till de normala då vi oftast bara ses på helgerna?
Tack Älskling för att du bodde med mig, de var 4 underbara veckor tillsammans. Jag älskar dig av hela mitt hjärta, du är bäst!

Annars har det inte hänt så mycket, jag jobbar och står i, imorgon är det sista dagen och sedan har jag en vecka ledigt innan det är dags att igen. Så typiskt att man blir ledig en längre period efter att K inte bor här längre. På torsdag börjar även skolan igen, då jag nu har bestämt mig att läsa till undersköterska.

Dags att återgå till städningen!
Ha en trevlig helg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0