Onsdag

Idag fick jag en ledig dag från jobbet och fick tid att umgås med min älskade K. Trots de jättetråkiga vädret med ösregn och åska tog vi oss in till stan för att se Simpson filmen.För att inte vara ett förtjust i Simpson så tycker jag att den var rätt rolig och hade sina stunder som man fick sig ett skratt, en film att rekomendera faktiskt.

Nu är det bara 3 dagar kvar, inte för jag vill räkna ner, tills K flyttar hem till sig igen. Känns så himla tråkigt, jag njuter verkligen av att han bor här och vill inte att de ska återgå till de normala igen. Det kommer verkligen bli så tomt att få somna och vakna upp ensam och inte ha någon som man kan gå och pussa och krama på när man vill ha lite närhet. Tur nog finns han på nära håll. K, du betyder så otroligt mycket för mig och du har en stor plats i mitt hjärta, jag älskar dig bara mer och mer för varje dag som går. 
 
Nu ska jag krypa upp i soffan och se film
Trevlig kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0