Söndag

Äntligen vart det en ledig dag från jobbet, börjar känna mig lite sliten efter veckan. Allt man gör just nu är att jobba jobba jobba och när jag äntligen får komma hem är man helt slut i kroppen och vill bara lägga sig i sängen för att få sova. Nu är det bara en vecka kvar på jobbet och sedan börjar skolan åter igen, om jag nu ska börja. Har så svårt att bestämma mig, jag vill men ändå inte. Det kan vara skönt att ha det avklarat, men efter 7 månaders deltidsjobb har man blivit van vid den inkomst man får och eftersom man bor hemma och inte har något att betala så har man en del pengar man kan göra exakt vad med.

Det är även sista veckan som min älskade K bor hos mig också, tänk att han har redan bott här i 3 veckor, och det känns som han flyttade in för bara några dagar sedan. Nu låter jag gammal men tiden bara rinner iväg och ibland känns det som man inte riktigt hänger med. Men det har varit underbart att fått ha honom här så länge och fått vakna upp vid hans sida, det är en bra start på dagen. Så nu ska vi ta vara på vår sista veckan tillsammans, och hitta på saker och mycket mys!

Nu är det snart dags att göra sig redo för att sova, börjar tidigt imorgon
Nattinatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0