Torsdag

Vi fick lite sol i några dagar i allafall, då passade jag på att pressa lite i solstolen på landet i två dagar, och nu kan jag säga att det bränns överallt. Men det är värt, eftersom jag har jobbat hela sommaren har jag inte kunnat varit ute de få dagarna solen kikade fram. Men nu är jag iallafall hemma i stan, det var skönt att få komma bort och vila upp sig lite inför skolan som även den började idag.
Känns pina att börja i skolan nu igen, jag känner mig verkligen inte motiverad till att börja igen, men om jag inte börjar nu kommer jag nog aldrig börja igen känns det som. Då är det lika bra att få det överstökat på en gång medan man ändå redan är i farten.
 
Min kära K och jag träffades idag och åkte till kista för jag skulle lämna tillbaka ett tvspel för andra gången som inte fungerade, men det fick jag inte så vi stod där båda två och skrek och gormade på den engelska killen som jobbade där. Jag fick inga pengar tillbaka men fick ett helt nytt spel och nu fungerar det galant. Gud vad arg jag var när vi gick därifrån, jag skakade av att jag var så sur, idiot!
Efter de åt vi lite lunch sen har jag bara slöat på soffan och glott på TV med pappa.

Ha en trevlig helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0