Annandag jul

För mig är nu julen över, efter julafton återgår allt till de normala, imorgon åker allt julpyntet och julgranen ner här hemma. Har firat jul med familjen och stora släkten, nästa år vill jag nog ligga på en sandstrand utomlands och dricka drinkar på självaste julafton, i lugn och ro med mina kära.
Men när vi iallafall var på väg till min moster hade vi en överpackad bil med både mat och klappar. Och när vi stannade hos syrran för att slänga av deras klappar märker jag att hela min kjol är dyngsur av skyn från mammas köttbullar, lyckat! Så man fick lukta köttbullar hela aftonen haha. Har ätit hur mycket julmat som helst och allt annat gott som hör till så man nästan rullar fram. Sen fick vi besök av tomten också och efter tomtebesöket så for mam och pap och jag vidare till landet där det låg ännu mera paket, jag hade visst varit snäll i år. Fick mycket finnt och är helnöjd. Juldagen låg vi alla tre på soffan, åt godis och glodde på TV så gott som hela dagen, och idag kom vi tillbaka till stan.

God fortsättning!
Grattis J till eran lilla prinsessa som kom i fredags!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0