Måndag

Idag har det igentligen inte hänt ett dugg, som vanligt ungefär. Mitt liv rullar vidare i samma gamla mönster känns det som. Snart är det dags att lägga in något nytt, något roligt något..ja igentligen vad som helst. Måndagen började iallafall med skolan. Fick tillbaka våra gruppskrivningar och vi fick VG (högt betyg man kunde få på denna uppgift) så det var ju roligt, sen efter skolan hämtade jag upp min kära syster och hennes sambo och åkte till deras nya lägenhet. Åh jag vill flytta också, ha något eget, deras var så fin, vill ha vill ha vill ha säger jag bara. Men och andra sidan har man juh det bra här hemma med mamma och pappa också, man behöver inte lagga middag, inte tvätta, inte handla, eller jo ibland, men det är mycket man slipper och kan lägga den tiden på något annat, haha. Jag trivs hemma, jag har lägenheten ensam på helgerna, så jag får juh lite frihet och sådär ändå, och det är väl ändå helgerna man vill ha just den friheten med egen lägenhet. Så igentligen ska jag inte klaga, jag har det här med mina älskade päron. Så jag stannar nog ett tag till, hihi.

Dags för att göra sig iordning för sängen!
Nattinatt

Älskar dig Kenny över allt annat, du är underbar och bäst!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0