Onsdag

Tyckte det var dags att slita sig ett tag från skolböckerna och skriva här lite, hehe allt för att komma undran, slippa plugga. Nej men allvarligt så farligt är det faktiskt inte, känns bra, känns som jag har lite koll på det här med diabetes och vad som händer i kroppen. I dag i skolan kom J och hälsade på, så vi fikade lite och det var trevligt att träffa henne, om 10 dagar kommer hennes prinsessa att födas, inte långt kvar nu alltså, men bortsätt från det att hon kom och hälsade på har det varit helt vanlig skoldag, så det är roligt när folk kommer och fikar med en så dagen går lite fortare.
Blev även fotograferad idag av min kära mor, blev några fina bilder som går att använda, det är juh alltid roligt att ha.
Har inte så mycket att skriva om idag så jag drar mig tillbaka emot böckerna så jag hinner plugga mera innan alla tvprogram börjar vid 8

Trevlig kväll!


                                                                  
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0