Onsdag

Har snart haft mitt körkort i två års tid, aldrig blivit stoppad, ikäll blev jag invinkad av polisen efter att jag hade varit i stan och hämtat min far. Jag fick blåsa, och visa körkortet, hehe det var lite roligt att få göra det, när jag vet att jag är så laglydig i trafiken som jag är. Hehe och gissa, jag klarade blåsningen och fick åka därifrån med mitt körkort.

Annars har min kväll inte varit så spännande, har sett top model finalen och ja jag tycker faktiskt att det var helt fel tjej som vann, hon var inte särskilt söt och såg dessutom ut som en myra i ansiktet. Helt klart skulle den ryska flickan vunnit, hon förtjänade det.
Imorgon är jag iallafall ledig, ska bli underbart skönt. Ska fixa lite julklappar så dem någon gång blir klara, sen ska jag träffa S och fika och så ska hon klippa mig..jag vill ha en lite "rockig" frisyr, uppklippt och sådär, men absolut inte klippa av mig mitt låånga hår, never! sen blir det nog att färga det mörk, mörkt brunt och lägga in lite vinröda slingor i det, kan det vara något? Känner bara att jag  behöver göra något nytt med mig själv, lite coolt och något vågat, jag som igentligen är den blonda tjejen. Jag älskar mitt blonda, men älskar också mitt hår och det tar så mycket att färga blont varje månad så det är snyggt. Så nu ska jag testa något heelnytt och se hur jag känner mig i det.

Tror nog att jag ska hoppa ner i sängen och glo lite på tv innan man ska sova.
Nattinatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0