Onsdag

Jag säger bara, Äntligen, äntligen är det jullov, äntligen ledig, slippa skolan och ångesten till att plugga. Kommer verkligen i lagom tid då jag började bli skoltrött. Igår iallafall satt mamma och jag upp julgranen, och dem som känner oss blev säkert mycket chockade, 5 dagar innan jul, i vanliga fall brukar inte våran gran komma upp förens dagen innan julafton. Den blev iallafall jättefin och jag till och med överpyntade den lite år då den i vanliga fall brukar se rätt klen ut.
 Men den kanske hjälper en att komma in i en julstämmning som absolut inte finns inom mig. Jag älskar verkligen julen, men just nu har jag ingen ork för den, det kommer säkert ändras när väl dagen kommer.
Imorgon ska jag träffa min älskade K och så ska vi äta lunch ihop innan jag ska jobba, har inte jobbat något på hela månaden så det ska bli kul faktiskt, dock har jag inge lust att jobba kväll, då vi familjen skulle ha en mysig skaldjursmiddag, men det skulle vi ta när jag slutar vid nio.

Nu ska jag se "en andra chans" som går på trean och bara ta det lugnt, njuta utav de lovet som äntligen har börjat!

Nattinatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0