Söndag - Andra Advent

Återigen söndag, helgerna går för fort tycker jag. Denna helg har varit mysig, i fredags åt K middag med mig och mamma och vi satt länge och pratade alla tre, var väldigt glad för det, betydde mycket för mig att K kom åt middag med oss. I lördags hade jag och K hand om min älskade lilla Lucas, min underbara hund medan mamma och pappa hjälpte syrran att flytta. Blev en lugn dag för oss, gjorde pannkakor till frukost och glodde på film, spelade gitar hero och hade det mysigt. Gick sedan hem till K för att äta middag hos dem, sen gick vi och la oss väldigt tidigt någon var riktigt trött, medan en själv låg vaken halva natten, det gick verkligen inte att sova, jag verkligen försökte, men hur som helst gick det inte, och jag tyckte synd om min älskade, jag tror jag störde honom en del när jag vände och fred på mig. Tur att han får sova ensam inatt så han får sova ifred, hehe.

Idag fick jag för mig att städa ut mina garderober så jag får plats med alla mina nya kläder jag fick av syrran för två veckor sedan, mitt rum såg ut, ja jag vet inte vad, men jag tror jag kastade 7-8 påsar med kläder, och annat skit som man sparar på sig med åren. Jag vet också att jag kommer få ångest för en del saker jag kastade idag, men det går inte att spara allt även om man vill det.

Tror det blir att gå och lägga sig tidigt idag, efter en hel natt med lite sömn är jag helt utmattad nu och imorgon är det åter skola igen som gäller.

Nattinatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0