Söndag

Idag är jag helt slut, kan knappt hålla ögonen öppna. Inatt var det nämligen en gala på tv som K gärna ville titta på, någon boxningsgrej eller nått. Jag gick och la mig men kom tillbaka efter två timmar och gjorde sen K sällskap resten av natten, fram till klockan var sju då det var dags att börja göra sig iordning och traska iväg till jobbet. Därför är jag lagom seg idag och vill mer än gärna krypa ner i sängen och bara slöa. Det ska jag snart göra ska bara först ta mig till min älskade K först.

Imorgon är det iallafall nyårsafton, ett nytt år och med det kommer alla dessa nyårslöften man alltid ska ha, men som man bara håller de första dagarna, knappt det och sedan är löftet brytet.  Jag har iallafall några löften som jag ska försöka hålla mig till.

1) Börja träna, äta sunt och sluta äta godis - Börja banta
2) Bli snäll - Ibland kan jag bli irreterad över en skitsak och vara sur och grining hur länge som helst, slut med det.
3) Bli ännu mera sparsam - Inte köpa massa saker bara för man har pengar.

Jag är iallafall redo för det nya året 2008, det ska bli ett bra år så som detta år har varit.

Gott nytt år allihopa!
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0