Tisdag

Jag har då aldrig varit så trött imorse som jag var idag, fick dra mig upp för att ens komma upp idag, ville verkligen bara ligga kvar, dra täcket över huvudet och sova bort hela dagen. Mådde inge vidare, men jag som sagt drog mig upp, hittade mina mysbyxor och åkte iväg till skolan iallafall. Dagen blev iallafall kort, vi skulle till etnografiska museet idag, och ja, vi var där förra året och det var så grymt tråkigt så jag skolkade, och åkte till prinsess och åt frukost med min nya kära vän S, en underbar tjej från klassen. Efter åkte jag och hämtade upp min käraste K och vi åkte och shoppade lite julklappar och åt lite lunch. Sen blev jag påkört med min bil på en parkering också av en dam som inte "såg" oss när hon backa, tur för henne blev det inga skader på min bil, men ändå. Efter det åkte jag hem och satt mig och pluggade till provet i sjukvård på fredag, har diabetes, en faktiskt ganska svårt sjukdom, och ja så har min dag varit och kvällen fortsätter med att plugga vidare., roligt, roligt, nja det vet jag inte, men nödvändigt.

Nattinatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0