Fredag

Äntligen, äntligen fredag. Underbara fredagar, denna dag gillar jag nog bäst av alla veckodagar. Hade iallafall provet imorse, det känns som det gick bra, det märks om inte annat på måndag, men det var inte särskilt svårt tycker jag inte, dagen fortsatte med att jag körde min kära mormor till affären, ville inte att hon ska vara ute och gå på det hala underlaget och ikväll ska jag äta middag med min älskade K, sen får vi se vad vi hittar på av resten av kvällen.
Idag ringde även jobbet, trodde nästan att jag hade fått sparken därifrån, dem har inte ringt på nästan 3 veckor, och det måste jag säga är vääldigt ovanligt, eftersom dem annars kan ringa upp till 3 gånger om dagen nästan. Men iallafall jag hade inte fått sparken och ska jobba helgen, som är både postivit och negtivt. Gillar att spendera min helg med K, och nu förlorar ag tid med honom, men oandra sidan så behöver jag tjäna lite pengar och helgerna är det juh som bäst att jobba då det är bra betalt.

Nu ska jag duscha och göra mig redo för ikväll!

trevlig helg!


Kommentarer
carro

Schysst att få jobba.. Jag ringde mitt jobb idag å kollade om jag kunde jobba något.. men hon skulle höra.. jo de e bara bra.. hure ere själv? Hur gick provet? mvg eller?:)
Pusssar

2007-11-16 @ 19:31:50
URL: http://hickan.blogg.se
carro

Vilket jobb då? Här nere i högsätra lr?

2007-11-18 @ 01:59:51
URL: http://hickan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0