Glada måndag

Ja det är faktiskt riktigt, inte alla måndagar som är glada utan på måndagr brukar iallaall jag mest bara vara trött och orkelös. Men även om jag var och fortfarande är trött har denna da varit bra. Började dagen med att vi fick tillbaka vårt psykiatri prov som jag skrev i fredags och jag fick då ALLA rätt, MVG. Blev superglad, liksom alla rätt! det är faktiskt värt att fira, och det ska jag nog göra med att baka en kladdkaka man kan mumsa på ikäll till Tv om man får tid över till det. Idag har jag också varit på en arbetsintervju, jag tycker att det kändes väldigt bra, så jag hoppas att jag kan få detta jobb nu, pengar, pengar, pengar! Men jag kände mig allafall nöjd med framförandet av mig själv och sen är det upp till dem om dem tycker att jag passar till arbetet eller inte. Det får jag reda på nästa vecka. Juste idag fick vi också ge önskemål vart i ville hamna på andra praktiken vi ska ha som ska handla om psykiatrin, jag valde då allmän psykiatri, då jag tror man kan få se allt möjligt faktiskt, sen rättspsyket och sist mellanvård, då det är en öppenvård. Ska bli intressant och se sedan vart man hamnar.

Ska alldeles snart börjar plugga lite, försöka börja med min reflekterande skrivning i social omsorg har en del saker att göra i slutet på veckan så det känns som det är lika bra att börja skriva lite på den nu, även om jag igentligen inte orkar. Men måste man så måste man.

trevlig kväll!


Kommentarer
carro

Va kul med MVG=)=) för över dina hemliga krafter till mig(A)
hehe Grattis!:D

2007-11-19 @ 20:52:11
URL: http://hickan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0