Lördag

Helg och lördag, underbart. Idag har vi baraa tagit det lugnt jag och K.  Vi vaknade väl runt 12 och tyckte det var lite för tidigt att gå upp så vi låg kvar ett tag och myste lite. I går, fredag åkte vi runt lite i affärer och letade efter en ram till mammas julklapp sedan efter en mysig tröja att ha att gosa i nu när det är iskallt utomhus, min älskade S ska hjälpa mig att sy om det liten, så snäll som hon är.  Efter det köpte vi hem lite gott, spela tvspel en stund, tills en viss person fick slag av spelet att det inte fungerade som han ville, haha. Då stängde vi av och satt på filmen, på smällen istället.
Idag som sagt kom vi inte upp ur sängen förens strax innan kl 1. Vi gjorde inte mycket jag satt framför Tv och K vid sin dator tills det var dags att ta sig ut och hem till mig för att hämta bilen och åka till Karlaplan till Mcdonken och äta lite middag, vi hade ingen vidare lust att ställa oss framför spisen och laga mat, det är inte något vi någon av oss tycker är särskilt roligt. Vi är donkenälskare så det är lättare att åka dit, haha. Så nu sitter jag här och väntar tills svensson svensson ska börja, är nog den bästa serien som finns, finns det något bättre? Nej jag tror faktiskt inte det alltså.

Trevlig helg!


Kommentarer
carro

på smällen är skit rolig ju!:D

2007-11-11 @ 17:35:07
URL: http://hickan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0