Måndag

En seg måndag har nu börjat närma sig sitt slut, idag var det åter dags att återvända till skolan efter att ha haft ett skönt höstlov. Men om jag ska vara ärlig var det ändå lite roligt att komma tillbaka och träffa sina kära klasskompisar, för vissa är juh ändå trevliga. Så dagen rullade på rätt så smidigt och vi fick lära oss att ta blodprov idag och hur man sätter ihop sprutan, ska bli nice nästa vecka då vi ska till Danderyds sjukhus och ta riktiga blodprov, ska bli hur kul som helst.
Efter skolan var det bara att åka hem, kasta av sig väskan, hämta bilen och åka och sitta barnvakt. Jag och lillan satt och tittade på film och myste lite innan det var dags att göra i ordning middagen.

Nu sitter jag framför datorn, ska igentligen skriva klart min uppsats som ska vara färdig tills imorgon, men det går inge vidare, det bli "jag ska bara" hela tiden och detta leder juh då till att uppsatsen inte blir gjort, för den skrivs juh tyvärr inte av sig själv. Ska försöka ta mig i kragen nu och skriva klart skiten så den blir gjort, sen krypa ner i sängen och glo på lite inspeningar.

Tillägnat min min älskade K;
Jag hoppas att du vet att du är allt för mig, och att du äger mitt hjärta för alltid.
Älskar dig så otroligt mycket att det inte ens går att beskriva!

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0