Måndag

För att vara måndag har den faktiskt varit ganska bra, skolan rann iväg. Vi fick tillbaka proven från i fredags och ja det gick juh inte lika bra på detta prov som förra veckans, med jag skrapade iallafall ihop ett VG i betyg, inte fullt så nöjd då jag vet att jag kan bättre, men det är ok. Efter skolan åkte jag direkt in till staden, shoppade lite julklappar till min kära familj och några till mig själv, haha. Ibland är man värd lite presenter till sig själv, det blev ett linne och ett rosa nagellack, resten är julklappar. Tror nästan att jag är klar med alla, i år blir det nog inte så många, dels för ingen kan säga vad dem önskar sig och dels räcker inte mina stackars pengar till de jag igentligen vill köpa till dem. Men som jag läste i en blogg idag, julen handlar inte bara om julklappar utan om kärlek. Det var fint sagt och jag håller med helt och hållet. Det bästa med julen är faktiskt att få vara med dem man älskar, dock får jag då inte fira jul med min älskade K, men vi har nyår ihop, och det är jag lika nöjd med också.

Eftersom jag nu har skrivit klart min reflekterande text, är jag värd att få fortsätta se min älskade serie OC, ser man ett avsnitt är man besatt som sagt!

Trevlig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0