Onsdag

Måttligt tråkiga dag, har känt mig rastlös, trött, orkelös och sådär allmänt tråkig idag. Kan bero på detta mörker som man inte har vant sig vid ännu. Att det blir mökt vi halv 3 lurar än att det är senare än vad det igentligen är, det leder juh till att dagen känns så himla mycket längre.
Idag blev det iallafall en kortisdag i skolan, då jag bara hade en lektion, och det gick till att kolla på olika avdelningar på danderyds sjukhus och ge önskemål vart man vill göra sin praktik som är efter jul..jag läängtar, och jag hoppas också att jag verkligen får den avdelning/mottagning som jag önskat. Jag tror de, efter mitt och S tjat tror jag det är lugnast att ge oss de, haha

Ska även idag mysa upp i soffan, och glo på alla min älskade serier som går på onsdagarna, bästa seriedagen. Imorgon är jag ledig, ska se om det blir en skön sovmorgon, sen ska jag och mamma åka och shoppa lite julklappar och sen blir det hem till S och fika med J. ska bli super

Trevlig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0