Onsdag


Onsdag, en helt vanlig onsdag, inte har det hänt mycket idag inte bortsätt att man har varit på Danderyds sjukhus och lärt sig ta venprov, det var faktiskt rätt roligt, så nu är jag redo att testa på en levande människa, haha eller nja kanske inte men har iallafall provat på. Blir väl att förgylla resten av dagen i skolböckerna, inför provet på fredag. Ska försöka plugga så mycket som möjligt idag, imorgon är det min lediga dag, då vill jag gärna hitta på något än bara sitta hemma och plugga, man blir så juh fruktansvärt rastlös då.
Har inte så mycket att skriva om idag, så jag ska ut med min vovve, sen återgå till böckerna

Trevlig kväll!
image2








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0