Onsdag

Trött onsdag, vaknade imorse av att jobbet ringde och frågade om jag kunde och komma in och jobba på eftermiddagen. Men måste dem alltid ringa så tidigt om dem nu måste ha hjälp på kvällen och inte på en gång? Jag blir galen. Så min sovmorgon blev inte så lång idag, gick upp och började plugga lite inför sjukvårdsprovet. Sedan blev det att åka ner till skolan och ha en lektion och sedan snabbt hem för att börja jobba. Det var rätt lugnt så det var helt ok att jobba, skönt att få in lite stålar igen, har varit dåligt med det när man inte längre kan jobba som förr. Fick iallafall gå hem en halvtimme tidigare för att det var så lugnt så nu sitter jag och tittar på Sverige - Lettland matchen och lagar lite middag.
Blir att sova tidigt ikväll också, ska upp imorgon på vanligtvis lediga dag och jobba lite, blir ett kort pass, me det passar alldeles utmärkt då jag har mycket att plugga på inför fredag.

Nu se fotboll och plugga lite!
Heja Sverige!

Nattinatt


Kommentarer
carro

vad blev de i matchen? 2-1 såg jag sist. ändrades det?

2007-11-22 @ 01:46:44
URL: http://hickan.blogg.se
carro

Skrev inga prov. jag sket i de.. Kommer ändå få ig då finner jag ingem motivation till att göra dem.
Men mamma pratade med Ulla idag.. tydligen så kunde jag ha fått G om jag hade gjort dem men d e lite sent nu. ska ha anatomi imorron klockan 12 egentligen men vet inte om jag vill gå..
Ändå den delen jag har kunnat mest av alla prov..

2007-11-22 @ 16:19:12
URL: http://hickan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0