Onsdag

Igår blev det inget skrivande, hände inget speciellt hade inget att skriva om.
Idag har vi iallafall varit på studiebesök på KS sjukhuskyrka, och fått kolla lite där, det var faktiskt intressant. Mycket om hur man ska ta hand om anhöriga/patienter i kris/sorg, tror inte jag är sark nog att kunna ha ett sådant jobb, men det är sånt man kanske lär sig, men jag är ganska blödig av mig i vanliga fall, snyftar till sorgliga filmer och sådär hehe. Sen fick vi gå in ett avskedsrum, där man kör in den avlidne och anhöriga kommer för att säga farväl, det var riktigt obehagligt att gå in i det rummet, bara att gå in i rummet vände sig magen på mig, så det blev en kort visit där innan jag gick ut och väntade in dem andra som kom en stund senare. Men medan jag stod utanför och väntade fick jag se en helikopter lyfta från taget brevid mig, det var var lite coolt faktsikt och jäklar vad stor den var. Det är inte ofta man får se dem på så nära håll.

Ikväll ska jag iallafall till min kära syster och äta middag och hjälpa henne att rensa hennes garderob,eftersom hon flyttar nästa vecka, kanske en del kläder kommer att kastas, kanske man kan hitta något man kan ta då ,hehe. Ska bli kul att träffa henne det var så otroligt läänge sedan vi sågs, måste bli ändring på det, för vi ståd varandra ändå väldigt nära.
Trevlig kväll!
image3
                                                                       Min älskade syster och jag förra julen




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0