Pluggtorsdag

Ja denna dag har varit lik precis alla andra dagar under dem senaste inläggen tycker jag, ibland känns det som att inget händer i mitt liv just nu, man lever i en bubbla, där allt bara handlar om skolan och pluggandet efter skoltid. Det känns som det är dags att spricka denna bubbla och få något nytt in snart innan blir alldeles tokig. Men som sagt i dag var det då min lediga dag från skolan iallafall, istället åkte jag på att jobba lite som var ioförsig rätt trevligt, slutade också rätt tidigt så när man kom hem la jag mig i ett varmt och välförtjänat bad och pluggade vidare. Nu har då min ork tagit slut på att plugga så nu ska jag göra mig en god milkeshake och titta på Tv en stund innan jag ska plugga in det sista.

Imorgon är det då äntligen fredag, det betyder - Träffa min älskade K, vi ska fört till stan efter att jag har skrivit prov och köpa hans julklapp (som igentligen kommer bli bådas) gitarrhero till wii sen ska vi göra en mysmiddag och bara vara vi, underbart!

Trevlig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0