Söndag

Länge sen sist, är nog den sämsta att uppdatera min blogg, men nu ska jag försöka på nytt igen. Idag är det då söndag, den dagen jag gillar allra minst, man har då en hel vecka att genomgå  med skola, jobb och massa annat innan det åter blir helg igen.

Har iallafall haft en veckans höstlov, som kom väl till pass, underbart. Dock har jag jag jobbat lite, men har även haft tid att roa mig lite och umgåts med min älskade K.
I onsdag var vi iallafall på erotikmässan i Alvik, det var roligt, kul att klämma på dildosar och se strippshower, hehe inte varje dag man gör det. I lördags var vi som min syrran kallde oss "ett pansionärspar" vi spelade nämligen binglotto, haha. det var då inte lika roligt som förr, men de dög, vi vann åtminstone hundra kronor och en ny lott, det är inte fy skam.


ikväll har jag slitit med att få min uppsats klar, som jag har "glömt bort" hela veckan och som ska vara klar till tisdag. Jag får skylla mig själv nu att jag måste sitta inatt och hela dagen imorgon med den. Men detta lov hade jag faktiskt inte särskilt stor lust att ta fram böckerna, det har jag nog med annars.

snart dags för sängen
Nattinatt



Kommentarer
carro

bingolotto:) hehe va kul de va flera år sen man spelade de:)

Natti

2007-11-04 @ 22:41:16
URL: http://hickan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0