Söndag

Ja då var de då veckans tråkigaste dag igen, söndag. Den dag då man vet hur mycket saker man har för sig under den nykommande veckan, ångest!
Har iallafall haft en bra helg med min älskade K, men man kan inte ha annat än bra och underbart när man är med han, det är omöjligt. Idag är det då farsdag, min älskade pappa fick lite roliga tesorter, kanske inte den bästa eller den roligaste presenten men min fantasi svek mig denna gång. Vi har även pappa och jag idag bytt däck på pärlan (bilen) så nu kan snön komma för nu är jag förberedd. Skönt att ha det gjort, det är lite läskigt att ta bilen om morgonen då man vet att det är halt och att man inte har vinterdäcken på, men nu behöver jag inte vara rädd längre, haha.
Kom nyss upp ur badet, har legat och tyckt lite synd om mig, har sån fruktansvärd ryggvärk, som bara kom helt från ingenstans, och gör väldigt ont. Så jag ska nog snart försöka lägga mig i sängen och se på min älsklings serie, nämligen the OC, min älskade K har bränt ner säsong 2 till mig så nu ska jag se hela från första början. I love it! blev så ledsen när dem la ner den serien, hur kan man lägga ner den bästa serien som någonsin har visas? ofattbart.

Trevlig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0