Söndag

Kom hem för bara en liten stund sen, har jobbat kväll och hela dagen igår nu är jag då heelt slut i kroppen och allt jag längtar efter nu är en dusch, en kopp med the och sedan är det sängen. Har varit helt ok att jobba faktiskt, fick jobba med den trevliga personalen. Bortsätt från jobbet har jag varit med min älskade K, stackarn fick gå upp kl 6 igår morse bara för att jag skulle börja tidigt, jag tvingade han att sova med mig då jag verkligen inte tycker om att sova ensam. Han är bäst, så igår tog vi det lugnt mest, båda var trött, det blev att se på när Sverige förlorade mot Spanien i fotboll, pinsamt! Får vi väl se om vi kommer till VM eller inte, det avgörs på onsdag.

Orkar inte skriva så mycket nu!
duschen kallar sen sängen
Nattinatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0