Söndag

Neej, nu är helgen återigen slut, åååångest!
Har iallafall haft en bra helg, en så där mysig helg, helt underbart. I fredags började dagen med att det var provskrivning, det fick faktiskt bra tror jag, nog inte lika bra som förra veckans med bra. När jag var klar var K utanför skolan och väntade på mig och vi åkte in till stan tillsammans och köpte gitarr hero, åt lunch och sedan åkte vi hem och spelade, eller ska jag vara ärlig, han spelade. Fick testa lite, men det var då inte ett lätt spel haha jag har inte de där gitarr händerna men med träning så ska jag slå honom i det också. Hela lördagen gick också åt till att spela sen gjorde vi en god middag ihop och hyrde film. Sen har vi legat och tittat från allra första början av OC, älskar den serien, fick säsong 2-3 av min älskling i julklapp också, tack så mycket!

Nu söndag, ångestsöndag, har inge lust att börja en ny vecka, vill att det ska vara helg fortfarande. Men så är dock inte fallet, måste även också plugga idag, skriva en reflekterande text och det går inge vidare, har iallafall börjat, får försöka att hitta kraft och energi för att skriva klart den då den ska vara färdig till tisdag.

Trevlig kväll!

Älskar dig K, du betyder allt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0