Tisdag

Imorse hade man då sovmorgon, jag som då är väldigt morgontrött människa, hade tänkt att jag skulle sova läänge imorse, utan att ställa klocka. Men när klockan är strax efter 7 börjar dem dammsuga utanför fönstret, allstå blåsa löv..Och även om jag stängde vädringsfönstret hörs det jobbiga ljudet ändå, jag höll på att bli tokig. Det som då är mest irreterande bland våra gårdssskötare är att dem ska alltid börja jobba extremt tidigt, gärna så dem kan väcka alla. Sen när man då är tillräckligt arg och kliver upp, gissa vad?! dem slutar med sitt högljudda jobb och syns inte till på resten av dagen.
Så min sovmorgon blev inte lika lång som jag hade hoppas på, så jag gick upp och hörde att mamma stod och spelade wii så jag låg i soffan och halvsov och tittade på när hon spelade lite, innan det var dags för att göra sig i ordning och dra sig till skolan, där det väntade en redovisning för min sida. Dock gick det bra denna gång, men jag hatar, alltså verkligen hatar att stå inför en grupp människor och prata, det blir liksom aldrig som man har tänkt sig, man ska säga en sak men istället kommer det ut något helt annat, typuskt!

Snart ska jag ladda upp med chips och dipp och krypa upp i soffan och glo på min älskade serie desperate housewives
 
trevlig kväll!


Kommentarer
carro

Mys pys!!:D DH ikväll!!! LÄNGTAR missade förra veckan:(

2007-11-06 @ 19:57:59
URL: http://hickan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0