Tisdag

Imorse, eller jag inatt när jag vaknade för att gå upp och dricka, fick jag syn på att marken var alldeles vit, ÄNTLIGEN, äntligen snö, i love it! Jag blev så glad, men sen blev jag lite bekymrad, tänk om den inte fanns kvar på morgonen sen då? Men jag behövde inte vara orolig för snön låg kvar när det var dags att kliva upp, och sen har det snöat none stop hela dagen. Idag blev jag också irreterad på mina klasskamrater att dem jämnt ska sitta och fåna sig under varje jävla lektion, blir galen. Jag är inte i skolan för att flamsa, utan för att jag vill utbilda mig, flamsa kan jag göra på min fritid. Så istället för att sitta kvar två timmar till på lektionen drog jag, jag har bättre för mig, åtminstone kan jag sitta hemma i lugn och ro och göra det vi skulle istället för att sitta där och inte hänga med alls.
Igår var jag hos min underbara vän S och fikade och tog igen tid, det var evigheter sedan jag träffade henne så det var så kul att häntligen träffas. Som sagt vi fikade och började sy på min luva, haha tror S blev lite frustrerad, jag är då sämst på att sy och då när hon försökte förklara fattade jag inget, men idag, sydde jag klart den, alldeles själv och den blev super, jättefin jag är helnöjd.
Idag ringde även ett jobb som jag har sökt och ska dit på måndag på intervju, hoppas jag får det, skulle behöva ha en liten inkomst. Annars har jag bara varit i skolan och suttit barnvakt idag, behöver igentligen plugga, får sätta mig och läsa lite nu eftersom jag har prov på fredag i psykiatri som är dock väldigt kul och ganska så lätt så det ska nog gå bra även om jag är ute senare än vad jag brukar vara.

Dags att gå till skolböckerna,
Godn


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0