Torsdag

Idag känns det som man har varit i gång hela dagen, har inte varit hemma mycket alls på min ledig. Dagen började då med att mamma och jag åkte iväg till euro store och shoppade lite, det är en sån där rolig och billig krimskramsaffär. Hittade lite saker till mig själv samt lite roliga julklappar. När vi åkte hem köpte vi med oss räkmackor som vi mumsade i oss som lunch, en mycket god lunch idag.
Sen mötte jag upp J och vi promenerade hem till S där vi satt och fikade resten av dagen, det har helmysigt. Mina två gravida vänner, ni kan juh gissa vilket samtalsämne som var hetast idag, haha. Men det var iallafall jättemysigt att få umgås med dem.
Strax efter middagen så gjorde jag mig i ordning, för att sedan åka på en arbetsintervju på östermal. Senast måndag får jag veta hur det går, det var då inget höjdarjobb, men pengar är alltid pengar, och det har man alltid behov av. Min plan är att tjäna så mycket pengar som möjligt nu under en viss period att man snart kanske har möjlighet att flytta hemifrån. Så är planen iallafall, sen får man se hur det går med den.
Nu är jag iallafall hemma, har hoppat i mina kära mjukisbyxor, och ska snart säcka ihop på soffan tänkte jag och glo lite på TV, se lite serier och sedan försöka sova tidigt idag.

Nattinatt



Kommentarer
carro

kul å va gravid:) VIlka då?

2007-11-08 @ 19:41:54
URL: http://hickan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0