Torsdag

Nu är snart kl 3 på eftermiddagen och jag har ännu inte klätt på mig, sitter fortfarande i min pyjamas och pluggar. Idag känns det som en sådan dag, då man inte behöver klä på sig för att man har ändå inget planerat att göra eller ork att göra något heller. Då är det så mycket skönare att sitta inne med myskläder och göra det man vill. Har iallafall varit duktig idag och pluggat, pluggat och pluggat, det känns rätt bra, jag hoppas på ett högt betyg imorgon annars blir ja besviken, haha. Det skulle jag faktiskt bli, för jag känner mig väldigt säker till detta prov.
Eftersom jag inte har några planer för idag, finns det inte heller mycket att skriva om, därför ska jag nu återgå till mina böcker.

Ha en trevlig dag!



Kommentarer
carro

Det är ju jobbigt att klä på sig om man är ledig;)

2007-11-15 @ 19:16:36
URL: http://hickan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0