Äntligen Fredag

Äntligen fredag, segaste veckan på länge är snart över. Provet är skrivet, tror dock inte det gick som jag ville men det är överstökat iallafall.  Helgen kommer att förbli pluggfri och inga som helst krav på att göra någon som helst nytta alls. Försöka orka träna lite iallafall, men inte idag. Idag känner jag mig helt borta, inge lust för varken träna, shoppa eller något annat. har bara legat i sängen sen jag kom hem och glott upp i taget i princip. Inge lust för något alls..........

Igår var jag iallafall på previa och gjorde en hälsokontroll för att bli anställd på Danderyd. Jag var helt frisk, hehe. Efter det gick jag till syrrans jobb och åt lunch med henne och så fick vi en kort shoppingrunda ihop också. Hitta absolut ingenting av det jag skulle ha, det var bara syrran som shoppade loss Fast det var hon som bara skulle fönstershoppa. Haha knappast, det måste hon nog vara den sämsta i världen på att göra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0