Måndag - Älskade mormor

Förra veckan startade bra och slutade i en stor sorg, min älskade mormor gick bort i natten till fredag och just nu känns allt så fruktansvärt tomt. Det skedde så hastigt, hon mådde bra, men sen hände något och nu är hon för evigt borta. Jag saknar henne så fruktansvärt mycket redan hur kommer det inte bli sen? Jag har både sorg och ilska i mig. Sorgen är för mormor, ilskan är till mig själv. Ilska att jag inte hälsade på henne så mycket på senaste tiden även om vi bor grannar. Så upptagen är jag inte att man inte hade kunnat gå in i till henne i någon timma några gånger i veckan och hålt henne sällskap.

image20

Mormor kommer alltid finnas i mitt hjärta, där hon har en enormt stor plats.
Älskade mormor vila i fred
Älskar dig



Kommentarer
C

Fyy fan!! Vet hur de känns. Lider med dig!
Pussar och kramar!

2008-04-21 @ 21:56:29
URL: http://hickan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0