Måndag - Tänd ett ljus

När i åkte hem genom stad, lös ljus i väldigt många fönster. Mycket fint sätt att hedra lilla Engla på. Hade jag varit hemma hade ett ljus fått brinna här med, men istället ägnade jag mig en tanke åt henne istället.

Den häe veckan har börjat bättre än förra, inte lika trött och seg längre, under dagen iallafall. Nu hade jag nog snart tänkt krypa ner och sova, nu känner jag mig trött, seg och huvudvärk. Men det är bättre att ha det på kvällen än på dagen. Har inte blivit så mycket gjort idag. Skolan, tränat lite och sen har jag varit hos min moster och kollat in deras nya lägenhet dem flyttade in i helgen. Mycket fin och öppen lägenhet, en sån borde man ha. Min dag kommer väl då jag hittar min lägenhet, men just nu är den drömmen långt borta. Jag har fått tankar på en idé, något jag ska prata lite med min kära K först. Vi får se hur det blir med idé. Just nu är den iallafall att gå och lägga mig.

Nattinatti!

K, älskar dig av hela mitt hjärta!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0