Onsdag - Infektioner, virus, bakterier...

Jag klagade över att måndagen var seg, nu tänker jag klaga på hur seg hela den här veckan är. Jag tror hela tiden att det är fredag imorgon, men det är bara torsdag. Har varit helt slut hela veckan, orkar knappt hålla mig vaken på föreläsningarna, då är det illa. Inte min vecka helt enkelt. Hoppas snart på helg och att nästa vecka blir bättre.
Dagen blev inte direkt bättre när man vaknade imorse och ser att det är vitt på marken. Från 12 grader och sol till snö. Ja man börjar juh undra vad som händer med vårt klimat.

Imorgon går jag iallafall bara halvdag, sen ska jag in till stan, ta MRSA prov så jag får ett intyg att skicka till Danderyds sjukhus sen ska jag träffa syrran och shoppa. Hoppas att det muntrar upp en. Kvällen blir väl som idag. Plugg, plugg och åter plugg. Som sagt det är prov på fredag på infektionssjukdomar, bakterier, virus, ja typ allt. Mycket är det iallafall så ska snart återgå till böckerna där jag har suttit hela veckan. Man vet vart man hittar mig iallafall. Hinner knappt med och träna nu när det är skola igen. Det leder till att man syndar mer. tror jag har gjort de hela veckan..inte bra, inte bra. Jag måste verkligen börja skärpa mig. Fem kilo från mitt mål, ska inte ge upp än.

Nattinatti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0