Söndag-jobb och skola

Dåligt med bloggande på senaste tiden, har inte riktigt haft tid.
Har suttit och pluggat halva helgen för att få klart uppsatsen.äntligen färdig idag. Nu slipper jag den äntligen, imorgon ska den lämnas in sen är det bara att vänta på vad det blir för betyg, det viktigaste. Den tiden jag inte har pluggat har det varit lite träning och självklart träffat min älskade K.
Tack för stötet vid pluggningen utan det, hade jag säkert fått sitta halva natten och skrivit klart det. Älskar dig, du är bäst.!

I torsdags var jag iallafall på danderyds sjukhus och fick ett vik fram till sista oktober. Trivs vi med varandra kan jag få en fast anställning där. Det är underbar. Äntligen få roffa åt sig stora pengarsummor. Får jag fast anställning blir det lägenhetssökning efter jul.

Dags att sova snart, skola imorgon igen
Nattinatti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0