Söndag - Seg vecka, bra helg

Helgen försvinner för fort, den kommer och de försvinner lika snabbt igen. Har iallafall fått vila ut och jag måste nog säga att jag känner mig på lite bättre humör nu, än vad jag gjorde i fredags. Hoppas på att den här veckan blir bättre, skulle vara skönt med en bra vecka. Jag tycker jag förtjänar det.

Helgen har iallafall varit bra. K och jag har spenderat til stor del av den framför Mario cart, haha när vi spelar spel mot varandra då finns det ingen kärlek. Vi båda är dåliga förlorare, jag kanske är lite sämre. Illafall i helgen då jag typ bara förlorade i mario cart. Men kul hade vi iallafall. I lördags så var vi på 80års kalas hos hans mormor och jag fick träffa släkten för första gången. Nu har jag sett dem.




image15
 Min woffa blev 6 år i helgen
Världens bästa vän




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0