Söndag - Veckan som gått...

Har varken haft lust eller ork att uppdatera min blogg denna vecka. Har försökt att sysselsätta mig så mycket som möjligt under dagarna för att sanningen inte ska komma för nära mig. Jag vet att hon alltid kommer vara borta nu, jag fattar det. Men jag vill inte ta till mig det.

Tack till min älskade  K för att du finns där för mig och tröstar mig när det är jobbigt. Du betyder mycket för mig och jag älskar dig. Tack också till min underbara vän S som också finns vid min sida när det är jobbigt. Ni båda betyder mycket för mig

Veckan har bestått i att göra bilen fin, har köpt en ny bilklädsel som går i färgerna svart och rosa såklart. Den blev verkligen helfin, en riktigt tjejbil blev det. Sen har det blivit lite shopping. Hittade äntligen en väska som jag har letat efter i flera månader och nu är den min och jag älskar den. Har även njutit av det otroligt fina vårvädret, det är så himla härligt och lite färg har man nog fått. Men till största delen av veckan har den bestått i att plugga till provet vi hade i fredags. När provet ntligen var över har jag njutit helgen med min K med mysiga promenader, middagar och mest tagit det lugnt och pratat.


Bilen med den nya klädseln, och fina väskan


Trevlig kväll!



Kommentarer
Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr !

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-05-02 @ 16:21:55
URL: http://www.jessi.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0