Tisdag - Vårsol

Just nu är jag nog den mest irreterande människan som finns.Jag håller på att bli gaalen på min jävla uppsats. Faktan är skriven, nu är det analys som är kvar. Det brukar vara vara hur lätt som helst att skriva annars. Men vad kan man ha för åsikter om feber? Vad jag än tycker om det så kommer feber alltid att vara feber. Jag har inga åsikter om feber. Blir väl att sitta uppe halva natten och försöka komma på åsikter och något konkret att skriva., det kommer bli en låång natt.
Måste juh också skriva att det verkar som våren äääntligen börjar komma, sol i två dagar nu, det är underbart.
Under veckan har jag tagit upp träningen igen, blev lite lat efter att vi kom hem från Paris och efter att ha gått upp ett kilo. Nu börjar träningen och hård träning på att sluta äta godis igen. Mitt mål ligger ca 5 kilo bort. Det är bara att träna,träna,träna!!!!!

På torsdag iallafall ska jag till Danderyds sjukhus och skriva på mina arbetspapper. Sen är jag anställd där, det kan absolut inte bli bättre. Jag skulle vilja fira det stort. Bjuda ut min älskade K på en fin, romantisk och härlig middag, men jag tror dock inte min budget vill gå med på det.

Dags att återgå till feberåsikterna.
Natttinatti



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0