Fredag - 080808

Regn, regn och åter regn. Kan det aldrig ta slut? hur mycket vatten finns det igentligen där uppe? Det kan få regna fram till söndag kväll men när jag vaknar upp på måndag morgon och inser att min semester precis har startat vill jag titta ut och se solen skina och att det är varmt igen. Idag blev det iallafall inge jobb för min del, vaknade upp inatt och mådde så fruktansvärt illa och tillbringade en längre tid i badrummet, magsjuk, whoho. Det var bara att ringa sig sjuk idag så två extra dagar ledigt men vad gör det när man ändå inte känner sig bra? Ska iallafall försöka jobba på söndag då borde jag må bättre.

Idag är det 080808 idag börjar OS och så ska det juh tydligen vara någon slags festival runt om i stockholm med vattenkrig? Undrar vem som får dessa ideer att anordna ett vattenkrig i gamla stan? Jajaj måste väl erkänna att det är väl lite roligt och lite annorlunda. Min kära syster är med och deltar i det, får höra detaljerna från henne sen. Själv ska jag bara ligga i sängen idag, glo på OS invigningen och läsa min bok. Av en stor förtjusning hittade jag av en slump igår att en uppföljning av miaböckerna (gömda, asyl, mias hemligheter) har kommit ut. Så jag drog med mig K till centrum för att skaffa mig boken. Men innan jag börjar med den, måste jag uppdatera mig lite om den senaste för att komma ihåg hur den slutar. Dem är verkligen mina älsklingsböcker och när man väl har börjat, ja då går det inte heller att sluta.

Dags för läsning!
Ha en bra 080808 dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0