Fredag - En tidigt fredagskväll

Gokväll
Nu är jag helt slut. Skulle jag lägga mig mer eller sätta mig lite bekvämt skulle jag somna på en gång, så trött är jag. Det kommer bli en tidig fredagkväll för min del. Har haft saker att göra hela dagen idag känns det som. Började med att gå upp tidigt för att gå tillbaka till jobbet efter två dagars ledighet. Efter jobbet mötte jag upp K så handlade vi lite och gick hem hit en stund innan han skulle hem. Jag ställde mig då och lagade mat till mig själv och sedan satt jag igång att baka. Tänkte att jag skulle göra cupcakes igen och ta med mig till jobbet. Imorgon slutar min bästa kollega på jobbet, känns skittråkigt hon är den jag verkligen gillar bäst och är så himla skön, en 67 åring kvinna. Kommer verkligen sakna henne. Men för att visa det och att jag uppskattade hennes hjälp där ville jag göra något för henne och vad passar inte då bäst än min och mammas cupcakes till en kvinna som är galen är godsaker?!
Måste erkänna att det var roligare att baka och kladda med cupcakes med mamma än att stå där ensam, så nästa gång måste hon eller iallafall någon annan vara med.

Nu ska jag göra en kopp varm choklad med marshmellows i och krypa ner i sängen, glo lite på tv innan det är dags för att gå och sova.

Nattinatti
Ha en trevlig helg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0