Lördag - Sambolivet är över..

Gokväll
Har varit dålig på att uppdater, igen. Men jag har en bra anledning, jag har tagit vara på den sista tiden jag har med K. Igår flyttade vi över hans saker hem till sig igen och imorgon kommer mina föräldrar hem, allt kommer återgå till det normala igen och jag kommer inte längre somna eller vakna vid Ks sida varje dag, inte heller göra middag ihop varje dag. Eller ha det mysiga kvällsstunderna ihop varje dag framför tv. Tycker det känns skittråkigt rätt ut sagt. Som jag har sagt tidigare så hoppas jag inom en snar framtid att vi en dag flyttar ihop.Men känns ändå skönt att få hem sin familj igen, för man saknar juh ändå dem också. Sen så slipper man laga mat, diska och städa, hehe anledningen till att man inte flyttar.

Tack K för att du bodde hos mig. Det är alltid lika mysigt. Du och jag är ett bra team med att sköta hushållssyslorna.
Älskar dig av hela mitt hjärta, du betyder så otroligt mycket för mig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0