Söndag - Parmiddag

Godmorgon...
Ja jag är nästan nyss vaknat, vi la oss rätt sent igår och stälde klockan så den ringde tre inatt då vi drog oss upp ur den sköna sängen och tittade på handbollsmatchen. Tur att dem vann då gick man inte upp i onödan. Under morgonen sen har jag läst ut min bok, Emma, Mias dotter. En bok jag varmt kan rekomendera till er som gillar att läsa böcker som är verklighetsbaserad, dock måste ni nog då läsa gömda, asyl och mias hemligheter innan ni kan börja på denna. Men jag tror att den flesta har läst åtminstone de två första böckerna som är skriva av Liza Marklund. Efter att jag läst ut boken, deppade jag i ett par minuter för att ja, den är slut och nu står jag utan något att läsa igen (Är kräsen i bokvärden) Då gick jag istället upp och stekte lite pannkakor till frukost åt mig själv, så nu är jag glad igen.

Tittar man ut idag, känns det som sommaren verkligen är borta. Jag ser det mer som höst nu, sommaren är över. Jag funderar på om jag ska orka ta mig ut i det här skitvädre och åka och köpa mina stövlar som jag funnit. Det känns som det är dags att ställa in ballerinorna och ta fram stövlarna nu. Sen har jag också något snyggt att ha på mig ikväll. Ikväll ska vi på parmiddag. Min bästa vän S har hittat sig en ny man, och idag ska han gokännas eller icke godkännas. Det blir en rätt lugn och tidigt kväll. Imorgon åker jag och K iväg på kryssning och då vill vi vara utvilade och redo. Och för den delen tror jag inte det gör något för dem heller, ett nyförälskat par vill väl vara ensamma när mörkret faller...hehe

Ha en bra dag i regnet


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0