Tisdag- Bio, Allsång, Mord

Vi kom hem bara för en liten stund sedan. Idag spenderade vi den regninga dagen i kista galleria med att gå på bio och se Narnia som var en helt okej film. Men jag måste medge att ettan är klart mycket bättre. Innan bion var det tänkt att vi skulle shoppa lite, det han vi tyvärr inte med. Det var extremt lång kö på bion så det hann vi inte med. Tur det då sparade jag några kronor.  Nu håller vi på att lagga middag innan det är dags för att bänka sig framför tv och ha en traditionell tisdagskväll med först lite allsång på skansen och sedan lösa morden i midsomer. Det gör jag och min familj varje tisdag, nu har dem farit till landet så ikväll får jag sjunga och lösa mord ensam, K är inte direkt förtjust i att delta.

Ha en bra kväll!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0