Tisdag - En bra dag idag!

Gokväll
Det är roligt att se att jag har mina få läsare som är inne dagligen. Roligt att någon läser det amn skriver även om jag skriver för min egen skull. Eller skulle man göra det så skulle man juh kunna skriva på det gamla hedliga sättet, dagbok, med papper och penna. Så man ljuger igentligen lite när man säger att man skriver för sin egen skull för man vill juh ändå att folk ska läsa.
Idag har jag iallafall jobbat, vi hade en del att göra idag. Nu när hela avdelningen är öppen igen och allt har återgått till de "normala"..äntligen säger jag, äntligen finns det saker att göra, tiden flyger iväg och man gör vettiga saker. Jag gör äntligen det jag är där för, hjälpa människor och finnas där som stöd för dem. Ja jag älskar mitt jobb. Efter jobbet mötte jag upp en trevlig tjej som köpte mina omvårdnadsböcker, strax därefter ringde en annan och ville ha min ena mattebok så jag har gjort lite affärer idag och tjänat lite slantar + att det är löning idag, ja dagen har varit bra. Nu är jag iallafall ledig i två dagar från jobbet så imorgon ska jag och mamma åka och handla muffinsformar och tillbehör så ska jag baka fina muffins. På torsdag blir det shopping med mamma och hennes värninna, Jag längtar, det ska bli roligt att shoppa. Hade hoppas att få träffa K lite också, men nu jobbar juh han för fullt så jag får nog snällt hålla mig till helgen.

Hoppas att ni har haft en bra dag
Nattinatti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0