Tisdag - Tråk blogg

Sakta men säkert börjar värmen komma tillbaka igen, äntligen. Det är andra dagen på min semester och jag vill ha värme och sol. Idag vaknade jag tidigt, gick upp och åt frukost och sedan cyklade jag iväg ner till skolan för att sätta upp lappar om att jag ska sälja mina undersköterskeböcker (är du i behov av sådana böcker, skicka en kommentar) Hoppas jag får dem sålt snabbt och enkelt så jag slipper ha dem här hemma länge till. Efter det tog jag en snabbis till vårt lilla centrum och kollade lite i affärerna. Dock fanns det inget roligt, men jag sparar mina pengar  till torsdag då jag ska göra min tatuering och sen kolla i en superrolig klädersaffär som finns i norrtälje. Där kan man spendera många hundralappar på fina men billiga kläder, det är perfekt tycker jag.

Ja som ni märker skriver jag inte direkt något intressant idag. Har inte hänt så mycket än, därav inte något kul att skriva här, så jag tackar för mig idag och lägger upp lite bilder på tatueringen på fredag.

Have a nice day!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0