Torsdag - Dagens shopping

På dagens planering var det shopping som var bestämt. Jag, mamma och hennes värninna åkte iväg strax efter halv tio imorse till Stinsens köpcentrum och shoppade loss lite. Vi alla kom hem med ett par påsar var, en lyckad shopping. Jag hittade de mesta jag ville ha (och lite till, som vanligt) Jag hittade mina baströjor jag ville ha, en mörkgrå och en vit, en långärmad tunn tröja, en tröja med "inbyggt "skjorta i, en lång stickad tröja och en jättefin jacka. So mjag igentligen inte behövde ha med tanke på att jag förra veckan köpte en jacka. Men jag skyller på att det är olika jackor som man har vid helt olika tillfällen och det är faktiskt sant. Innan vi åkte hem köpte vi med oss goda räkmackor hem och åt lunch här hemma och blev även en cupcakes som var kvar från igår. Det var en jättetrevlig och mysig dag i shoppingcentrum och det var roligt att mammas vän ville följa med och hålla oss sällskap.


Tack för en trevlig dag!


Fina jackan, med en stor mysig krage
från Gina tricot


Tröjorna jag kom hem med (utan den stickade långa)


Kommentarer
Anonym

kattis

Tack för en härlig dag i går!Jag är supernöjd och längtar redan till nästa gång!!

Ha en skön helg,kram vännen:-)

Kattis

2008-08-29 @ 12:41:18
URL: http://www.tibbeflickorna.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0