Torsdag - Rustafeber

Godmorgon!
Idag sov jag länge, tycker att det kan förstöra hela dagen men idag gör det inte så mycket. Tråkigt väder idag igen, det bara regnar, regnar och regnar. Vart tog vår sommar väder? Visst jag börjar längta efter höst och vintern men bara vintern om det kommer en stor mängd snö. Men iallafall, mina planer för idag...jag har inga..none. Igår träffade jag iallafall min kära syster och vi åkte till rusta och glodde lite. Ja vi är inte lika fina som er andra storbloggare vi kan faktiskt gå in i budgetaffärer utan att skämmas för det. Syrran köpte iallafall en parkbänk som hon skulle pryda sin ballkong. Jag själv hittade bestick jag köpte för att fylla ut min "flyttahemmifrånlåda" helaballa, med rosa skaft. Hittade även ett guldfat som också kommer hamna i lådan.

Dags att komma på nya planer för dagen, här kan man juh inte sitta hela dagen, något måste göras!



Är det någon som är bra på att fixa design på bloggen, min ser juh heltråkigt och opersonlig ut. Kan inte sån men jag hoppas att någon kanske ser mitt desperata inlägg som vill hälpa mig att snygga upp min blogg lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0