Måndag - Saknar honom

Godmorgon
Usch idag  är det slut på semester, dags att återgå till jobbet igen och jag kan lätt säga såhär JAG VILL INTE!!! Det har varit så jätteskönt att få vara ledig, sova hur länge man vill, göra vad man vill, vara uppe hur länge man vill och inte ha några måsten eller krav på sig. Men det är inte mycket att göra åt än att snällt gå tillbaka igen, förhoppningsvis blir det bättre när man väl kommer dit men just nu har jag ångest.
Annars saknar jag K här hos mig, det var tomt igår när man skulle sova, det var ingen som höll om en och det var ingen jag kunde hålla om själv. Ensamt och tomt att vakna upp även i en tom säng. Ja jag saknar att inte ha honom runt omkring mig nu. Jag saknar hans närhet. Jag kommer sakna att inte kunna träffa honom varje dag. Jag kommer sakna allt.

Nu är det dags att börja göra sig ordning inför jobbet.
Ha en bra, solig dag!

K, ringer dig ikväll, älskar dig och som du säkert redan har läst ovan också så saknar jag dig enormt!



Uppdatering : Min dag gick snabbt, det var inte så farligt att komma tillbaka till jobbet. Alla var så trevliga och tyckte synd om mig att jag hade fått sånt dåligt väder på mi nsemester. Nu är jag iallafall därimot jättetrött och ska sova vilken minut som helst. Upp tidigt imorgon.

Nattinatti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0